סימון דרכים – עבודה קשה שמשתלמת

סימון דרכים הינו אחד מהעיסוקים המעניינים ביותר שיש בשוק. כאשר אתם נוסעים בכביש ומשתמשים בנתיבים, אינכם מודעים להשקעה העצומה של העוסקים בסימון דרכים בכדי שהנתיבים יהיו תקינים ונראים היטב לעין.

בתחום סימון הכבישים ישנו דגש רב על הצבע עמו מסמנים את הכביש. הקבלנים שאחראיים על נושא הסימון מזמינים את הצבע האיכותי ביותר שיש בשוק ומסמנים את הכבישים בצורה המקצועית ביותר.

סמן דרכים יוצא בבוקר לעבודה, בדיוק כמוכם. הוא קם ב-6:00 בבוקר, אורז את דבריו ומכין לעצמו ארוחה קטנה לדרך. העובד מתיישב ברכב ונוסע לעבודתו.
אולם, בזמן שכמה מכם נחים במשרד ומדליקים מזגן, הסמן עוצר באמצע הכביש עם מכונת הריסוס ובשיא החום מתחיל לעבוד לכן אנחנו אומרים סימון דרכים – עבודה קשה שמשתלמת לכל הציבור.

הדבר הראשון בסימון דרכים הוא לחסום את הנתיב שאותו רוצים לסמן. מציבים תמרור שמצביע לנהגים לעבור לנתיב אחר ומתחילים בעבודת הריסוס. מוודאים שהצבע איכותי ולא מדולל וממשיכים במלאכת הצביעה במשך כל היום.

סימון דרכים – עבודה קשה שמשתלמת לכולם

עבודת סימון דרכים הינה לא קלה בכלל. לא כל אחד יכול לעסוק בעבודה פיזית זו. ברוב המקרים העוסקים בעבודה מסוג זה הם אנשים מאד חזקים ובריאים.
לאלה מכם שמבקרים בחדרי הכושר ולעתים זוכים לראות אנשים גדולים וחזקים שמרימים 200 או 300 ק"ג, ייתכן מאד שאנשים חזקים אלה עוסקים במלאכת סימון הדרכים.

אבל בכדי להצליח בתחום צריך יותר משרירים. צריך לבצע עבודת תכנון קפדנית ביותר כדי לוודא שהסימון נעשה במיקומים הנכונים של הכביש ובהתאם לכל כללי הבטיחות.

סימון דרכים זו עבודה מעניינת ומאתגרת הדורשת הרבה כוח פיזי וגם יכולת חשיבה ותכנון. אז בפעם הבאה כשאתם נוסעים על הנתיבים אולי תוכלו לדמיין את האנשים הגדולים והחזקים שסימנו לכם אותם.

 

אולי יעניין אותך גם:

סימון דרכים

סימון דרכים יכול להתבצע באופנים שונים, אם כי הצביעה היא הדרך הפשוטה והזולה ביותר. המאמר דן בגישות השונות לתכנון מעברי חצייה. סימון דרכים: גישות שונות

קרא/י עוד »

חשיבות של סימון חניון

מה החשיבות של סימון חניון? כשניגשים לסמן חניון בכל סדר גודל, חשוב להבין את המשמעות של העבודה וכמובן שאת החשיבות של סימון חניון.נכון, חניון הוא

קרא/י עוד »
דילוג לתוכן