סימון כבישים

כשפועלים מתוך מחשבה המתמקדת בטובתם וביטחונם – האישי של תושבי העיר שלכם, חשובה ההשקעה בכל הנוגע לנושא התחבורה וסימון נכון של הכבישים. סימון מדויק ואיכותי של הכבישים והדרכים בעירכם, בראש ובראשונה מונע כאוס ומסייע לכם לפתור בעיות תנועה רבות, החל מעומסים בכבישים ופקקים בשעות הבוקר והערב המוקדמות ועד מניעת אסונות כמו תאונות דרכים וסיכון חייהם של הנוסעים והולכי רגל בעירכם.

סימון כבישים אינו מסתכם בסימון קווי הנתיבים על הכבישים. סימון כבישים כולל היכרות מקיפה והבנה עמוקה של כללי הדרך וחוקי התנועה בישראל, ממשיך בצביעת מעגלי ואיי תנועה, סימון שפות מדרכה ואבני שפה המורים על אזורי חנייה וחנייה אסורה, סימון חניונים עירוניים, אספקת והצבת שילוט ותמרורים למטרות שונות, על פי התקנים הקבועים בחוק.

אדיר טאצ' מסמנים דרכים בטוחות ונוחות כבר למעלה מ – 20 שנה. אנו מתמחים בעבודה מול עיריות ומועצות אזוריות ומקומיות, ומספקים שירותי סימון וצביעת כבישים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר. כי כשמדובר בבטיחות התושבים שלכם, לא לוקחים סיכון. חברה לסימון וצביעת כבישים חייבת להיות מנוסה ומקצועית, המעניקה שירות איכותי ואמין ללא פשרות. החומרים בהם משתמשת החברה הינם החומרים ברמה הגבוהה ביותר, בהם צבעים איכותיים העמודים בתקן הישראלי ונשארים על הכבישים לאורך זמן רב. אנו מקפידים על סימון מדויק ואיכותי, תוך הענקת חוויית שירות לא מתפשרת והקפדה מחמירה בעמידה בלוחות זמנים והסכמים מול הלקוח.

ההסמכות שלנו
  • תקן ISO 9001:2015
  • תעודות "סמן צבע מורשה"
  • תעודות "הסדרי בטיחות באתרי עבודה"
  • עבודה בצבע תקני בלבד העומד בדרישות התקן 1871
  • הכשרות בטיחות שנתיות

חברת אדיר טאצ' תשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה – אנו נייעץ, נבצע ונצבע עבורכם דרכים בטוחות ונוחות, ונספק לכם מגוון רחב של שירותים מתחום התחבורה והבטיחות.

להזמנות וייעוץ דברו איתנו