סימון מגרשי חנייה

סימון מגרשי חנייה

סימון מגרשי חנייה בכל רחבי הארץ

סימון מגרשי חנייה בחברת אדיר טאצ' – כשניגשים לסמן מגרשי חנייה, בין אם מדובר במגרשי חנייה של בניין משותף ובין אם מדובר במגרשים של מרכזים מסחריים, דרוש תכנון חכם ומדויק של החניות וסימונם.

מגרשי חנייה מיועדים להכיל כמות גדולה ומאסיבית של רכבים בסדרי גודל שונים ולכן, תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר הם הכרחיים לסימון מגרשי חנייה נוחים, יעילים ובטוחים לכלל בנוסעים.

מגרשי חנייה פרטיים

מגרשי חנייה פרטיים, הנמצאים ברוב המקרים בבניינים משותפים ומגדלי מגורים, יהיו מגרשים חיצוניים על- קרקעיים או מקורים תת- קרקעיים, שישמשו את דיירי הבניין והאורחים שלהם.

מגרשי חניות מסוג זה, המשרתים את הדיירים על בסיס יום יומי, צריכים לסמן בברור חניות פרטיות המשויכות לבעליהן לפי דירה או לפי ההסכם שכתוב בחוזים השונים.

החניות צריכות להיות לא רק קרובות וקבועות, אלא גם נגישות ומסודרות בצורה כזו שתאפשר לבעלי הרכבים לצאת ולהיכנס לרכב בנוחות וביעילות, עם ילדים, עגלות וקניות.

אחריות הסימון והתכנון הנכון של החניות הוא של ועד הבית בבניין או של הקבלן, במקרה של בניין חדש או לאחר שיפוץ.

בשני המקרים על האחראים להזמין את שירותיהם של חברה מקצועית ומוסמכת לסימון וצביעת כבישים, שתסמן בצורה הטובה והאיכותית ביותר את מגרש החנייה ותהפוך את חוויית החניון לחוויה נוחה ונעימה יותר עבור הדיירים והאורחים.

מגרשי חנייה מסחריים

מגרשי חנייה מסחריים הנם מגרשים גדולים ורחבים יותר משמעותית.

ברוב המקרים יהיו למגרש החנייה מספר כניסות ויציאות וכן מספר מקומות החנייה יהיה גדול פי כמה ממספר החניות בבניין פרטי.

החניונים הללו משרתים מאות ואלפי נוסעים מדי יום, אשר מגיעים למרכזי הקניות והבילוי ברחבי הארץ.

סימון מגרשי חנייה אלה, הינו סימון מורכב, הדורש ניסיון תכנוני וביצועי ברמה הגבוהה ביותר.

סימון חניות מאסיבי כמו חניון של קניון, דורש תכנון אסטרטגי מחושב, הכולל דרכי גישה, חניות נכים, סימון חניות רגילות, אזורים האסורים לחנייה ומיועדים לפריקת סחורה עבור חניות המתחם וכדומה. מגרשי חנייה גדולים מיועדים לכמות גדולה מאוד של רכבים והולכי רגל, לכן על החניון להיות מסומן כהלכה, כך שתשמר בטיחותם של העוברים ושבים המבקרים במתחם.

להזמנות וייעוץ דברו איתנו

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן