צביעת כבישים – דרכי פעולה

צביעת כבישים – דרכי פעולה

צביעת כבישים יכולה להיעשות בכמה דרכים, כשהשיטה הנפוצה ביותר היא איזון בין העלות לבין איכות הצביעה, והכל כדי לתחזק את הכבישים בצורה הטובה ביותר, עבור כולנו.

כביש הוא דרך קטע סלולה בבטון או באספלט, שמחברת בין מקום אחד לאחר, והיא יכולה להיות בתוך העיר או מחוץ לה.
צביעת כבישים היא שיטה יעילה ולא יקרה שבה משתמשים כדי לסמן את הכביש באופן שיעזור לכוון את המשתמשים בו.

הסימונים שאפשר לראות על הכביש הם רבים ושונים, והם מוסכמים על ידי כל מי שמשתמש בו, אם אלה הולכי רגל או נהגים.

יש סימונים שנועדו לכוון את הנהגים ויש כאלה שנועדו לכוון את הולכי הרגל, ולפעמים את שניהם, למשל פסים של מעבר חצייה- מצד אחד, הם מיידעים את הולכי הרגל שזהו קטע שבו הם יכולים לחצות את הכביש.

מצד שני, למרות שהנהגים עצמם לא צריכים את הסימון הזה, הוא מתווה את הנהיגה שלהם כך שידעו שייתכן והולך רגל ירד אל הכביש במפתיע, ועל כן ראוי שיאטו את הרכב. אם כן, צביעת כבישים היא שירות שעוזר לכולנו, ומגן על חיינו.

צביעת כבישים חשיבות הביצוע בצורה מקצועית ביותר

כדי שהסימונים השונים ימצו את הייעוד שלהם, כל מי שמשתמש בכביש צריך להכיר אותם.
בעוד שהולכי הרגל לא צריכים לדעת הרבה מלבד היכן הם יכולים לחצות את הכביש והיכן לא, הנהגים צריכים להכיר ולזכור המון סימונים, ביניהם קו הפרדה לבן מקווקו או רצוף,
קו רצוף בצבע צהוב בצד ימין של הכביש, סימני חצים, אי תנועה וכדומה, והם צריכים לפעול לפיהם.

חשוב להבדיל בין סימנים שנועדו לעזור לנהגים להתמצא, כמו החצים שמראים לאיזה כיוון יוביל אותם הנתיב שהם עליו, ויש סימנים שנועדו לשמור על החיים, כמו קו הפרדה רצוף.

כדי שהניתוב וההכוונה יהיו אפשריים בכל עת, צביעת כבישים צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר.
יש צורך לעבור בשנית על הסימונים כאשר הם לא בולטים ולא ברורים מדי כי דהו.

בצביעה מנסים להשתמש בחומרים זולים כדי לחסוך עלויות, אך כאלה שעדיין יהיו עמידים ככל האפשר לחיכוך עם גלגלי המכוניות הנוסעות על הכביש.

להזמנות וייעוץ דברו איתנו

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן