סימון חניות פרטיות

סימון חניות פרטיות

סימון חניות פרטיות הם הגורם העיקרי לסיכסוכים בין שכנים. מי לא מכיר סכסוכי שכנים…?
אותם סיפורים על הדיירים בדירה לידנו, שלא משנה מה נעשה אף פעם לא נהיה איתם בסדר.
חשבתם פעם מה הוא הגורם העיקרי לסכסוכים האלה? התשובה היא: חניה כמובן.

חניון משותף לבניין, חניה ציבורית ברחוב ליד הבית, חניה פרטית לא מסומנת, חניית נכה ועוד שלל דוגמאות שיכולות לסבך אתכם עם השכנים ולעלות לכם בעצבים ובכסף.

בכל הקשור לחניה, כדאי שהכל יהיה מסודר מאוד וברור. יש לכם חניה פרטית? דאגו לסמן אותה – אל תסמכו על חוכמתם של העוברים ושבים שיבינו כי עבורם "החניה אסורה".

סימוני חניות פרטיות לראש שקט

הם נחלתן ועבודתן של חברות סימון כבישים, אותם אלה שצובעים את המסלולים בכבישים העירוניים והבין עירוניים, מסמנים מעברי חצייה וחניונים. אבל הדרישה לסימונים הללו קיימת גם במגזרים הפרטיים.

בנייני מגורים יסמנו את חניות הדיירים על מנת למנוע בלבולים וסכסוכים, אדם בעל תו נכה יצטרך שתוקצה ותסומן עבורו חניה בקרבה לביתו ואפילו אנשים שירצו לסמן שהחניה אסורה ממול ביתם או הכניסה לשטחם הפרטי.

נכון, אנחנו רואים מידי יום אנשים עם פח צבע לבן ומברשת שמסמנים את הכבישים והמדרכות כראות עיניהם.
אך על מנת שהחניה הפרטית תסומן כהלכה, כדאי מאוד שהצביעה תתבצע על ידי בעלי מקצוע מנוסים, המשתמשים בחומרים איכותיים העומדים בתקנים. כשדובר בסימוני חניה, מדובר על אזור שהבלאי בו גבוה.

מכוניות נוסעות וחולפות על פני הסימונים שוב ושוב, הסימונים חשופים לנזקי מזג האוויר, גשם, שמש קופחת ואפילו שמנים הנוזלים מרכבים חולפים וחונים.
צבע שאינו איכותי, יימרח, יימחק ויעלם מהכביש במהרה!

כאשר רוצים לסמן חניות פרטיות על מנת לשמור על הסדר הטוב בחניון המשותף של דיירי הבניין, כדי להסדיר סימונים בחניונים בהם החניות פרטיות ושייכות לבעלי דירות או אפילו כשמדובר על סימון חניית נכה או סימון של "חניה אסורה", יש לפנות למומחים שיעשו את זה על הצד הטוב ביותר.

אז לפני שאתם מסתכסכים על שכנים על חניות או מגלים לצערכם שמישהו תפס את החניה הפרטית שלכם בדיוק כשחזרתם עם הקניות, דאגו להסדיר את החניה והסימונים.

להזמנות וייעוץ דברו איתנו

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן